vendetta transversal!!! (övergripande vendetta)

Nu luktar det sött i trappuppgången igen. Min inte så kära, knarkande granne spelar natten till ära drum and base. Bra vald tidpunkt. Synd att det inte är så lätt att vräka folk som man skulle vilja ibland. Ska lyssna på MTV rewind på högsta volym för att hämnas. Fast jag vet inte om det är en så smart idé. Hämnd föder hämnd så.  
Något måste görs. Här om dagen stod grannens sopor i trappuppgången och luktade skit. Han var för lat för att gå ner till gården och slänga dom. Det värsta är att det inte är första gången dom det händer... Jävla knarkare. 
Är det någon som får för sig att göra ett "prank" på någon så kan jag rekommendera G Åberg på Solrosgatan 9B (mitten våningen). Klassiskt vore att genom brevlådan fösta, föra, trycka, hälla pressa, någon sorts vätska, livsmedel, bark, avföring. Kom i håg G Åberg inte hanns granne J Andersson. Då blir jag sur. 
Nog om detta. 


Såg en film här om dagen (Australia) den var bra. Som en vän sa: En film om en självständig kvinna och en man som tar henne med storm. Skulle vilja tillägga kossor, hästar, krig och mystiska män. Galet lång bara. När jag trodde att filmen var började nå sitt slut så var det över en timme kvar. Snygg rent visuellt. Men det ska en film som kostar 150 miljoner Australienska dollar  (878 1900 000 kr) vara. Bör tillägga att den var sevärd. 

daf.adlnhiu9adhuuj

Lick



        

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0